Wszystkie zamówienia opłacone do godziny 12.00 wysyłamy tego samego dnia. Zapraszamy!

 

Zwroty i reklamacje

Drogi Kliencie,

Przykładamy szczególną uwagę do tego aby produkty oferowane przez nasz sklep były wolne od wszelkich wad. MagicParty.com.pl szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz nas poinformować (SKLEP MAGIC PARTY, NORBI Norbert Nowicki ul. Szolc-Rogozińskiego 7/15, 02-776 Warszawa, sklep@magicparty.com.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się Formularz odstąpienia od umowy nie jest to jednak obowiązkowe.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Do odsyłanego produktu należy dołączyć oryginał faktury potwierdzający zakup tego produktu w naszym sklepie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania ww. dowodu zakupu.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu/ów.

REKLAMACJA

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@magicparty.com.pl lub pocztą tradycyjną na adres

NORBI Norbert Nowicki

ul. Szolc-Rogozińskiego 7/15

02-776 Warszawa



Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

Imię i Nazwisko

Numer telefonu

Numer zamówienia

Data i okoliczności wystąpienia wady

Opis wady

Twoje żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży

Reklamowany produkt należy odesłać na adres firmy:

 NORBI Norbert Nowicki

ul. Szolc-Rogozińskiego 7/15

02-776 Warszawa

 

W terminie do 14 dni, ustosunkujemy się do Twojej reklamacji.

 Macie Państwo możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl